کد خبر: 2816
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1399 - 9:37
برای اولین بار در سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران برگزار شد:
کارگاه آموزشی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
کارگاه آموزشی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی برای اولی بار در سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران برگزار شد.
 
به گزارش پات، روز سه شنبه بیستم خردادماه ۹۹ جلسه آموزش تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس و با شرکت کارشناسان و روسای روابط عمومی ستادی و استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. 
در ابتدای این جلسه جناب علیرضا غنی‌زاده، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه جهادگران عرصه کشاورزی گفت: روابط عمومی مجموعه‌ای حساس و مهم برای شبکه تعاون روستایی است که نقشی برجسته در تقویت و تاثیرگذاری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی دارد و امروزه با توجه به پررنگ شدن نقش شبکه های اجتماعی در ارتباط و اطلاع رسانی در سطح جامعه شهری و روستایی به سبب دسترسی آسان تر و سریع ترشان توجه ویژه ای بایستی به این رسانه ها شود و از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف سازمان به خوبی بهره برداری گردد و اگر بتوانیم این تعامل و هوشمندی را داشته باشیم می توانیم در بالابردن توانمندی های بهره وری موفق باشیم. 
همچنین در ادامه این جلسه جناب آقای شکری، معاون مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر اهمیت تولید محتوا به عنوان رکن اصلی رسیدن پیام به مخاطب، اظهار داشت: موضوعی که دغدغه اصلی ما در روابط عمومی است نبود تفکر استراتژیک و راهبردی است. هدف ما باید رسیدن به روابط عمومی هوشمند باشد که اساس آن مثبت اندیشی است. مسئله مهم دیگر نگرش راهبردی در روابط عمومی است یعنی باید متناسب با مقتضیات و شرایط سازمان متبوعه باشد.
وی افزود: روابط عمومی تخصصی روابط عمومی برنامه محور است که بایستی برای ارتباط با مخاطبان خود برنامه ریزی داشته باشد و از این رو با توجه به اهمیت و نقش رسانه های مجازی در مقطع زمانی کنونی تولید هوشمندانه محتوا از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است. 
لازم به ذکر است، در ادامه جلسه آموزشی برگزار و به سئوالات شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داده شد.
secure image
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی ایران می باشد.